18 th december






heej på er idag örjade jag med några bilder som jag tog på min morbros bröllop :D
men som ni ser så är den ena i sanden det fick mig att tänka på världen och det här med klimat och sånt att hjärtat ligger i sand.
Men som alla vet så är det den 4 advent i morgon shooo!!
snart julafton vilket betyder godmat en massa julklappar och en massa roligt fålk ;)
Ne nu får det vara slut snackat från mig här kommer lite fler fina bilder som jag hoppas att ni gillar mycket...
Många stora och varma kramar sofia 



så fin bild älskar den;)



Kommentarer
Postat av: Anna :D

Heeej, fett snygg blogg!

Fina bilder du tar! ;)<3

2010-12-19 @ 16:46:21
URL: http://heestebest.blogg.se/
Postat av: sofia bloggare ;)

tack så mycket, nästan alla bilder där ifrån var när jag var på bröllop och plåtade<3

2010-12-19 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan man skriva en fin liten kommentar! :)

Trackback
RSS 2.0