Nyårsafton

Hejsan!

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men det beror på att jag är hos mina släktingar och kan därför inte ladda in bilder i datorn. Och varför blogga på en fotoblogg igentligen om man inte har några bilder att visa upp?
Jag vill igentligen bara önska alla ett superbra gott nytt år med massor av härligheter. Då jag åker hem först om två-tre dagar så bloggar jag först igen då. Och då har jag flera hundra bilder att visa, så jag har nu ett litet bildlager för de dagar då jag inte fotat någonting ;) Tömde ju kamerakortet strax innan jag åkte och nu står mätaren på 2103 st kort... hehe. xd

Men som sagt; GOTT NYTT ÅR!

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här kan man skriva en fin liten kommentar! :)

Trackback
RSS 2.0